Dedicated to the Promotion and Preservation of American Muscle Cars, Dealer built Supercars and COPO cars. |
|
|||||||
| Register | Album Gallery | Thread Gallery | FAQ | Community | Calendar | Become a Paid Member | Today's Posts | Search |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
Klart jag ville se om det gick snofsa till den ytterligare [img]<<GRAEMLIN_URL>>/laugh.gif[/img]
Add a lithle flash to it, to much or what?? ![]() Im pleased by the outcome on this projekt, best part NOTHING orginal is destroyed and all is back to orginal in one hour wrenching IF not happy about it.. More pics found in the drawers.. Hope U dont mind? Here its alot of Swedish wrighting but U get the "pic" annyhow .. ![]() -80-81 Sweden Ju mer jag skannar bilderna (dia då änn så länge) desto mera hittar jag.. ni får säja själv om jag blir för nostalgisk och stoppa med "gammalt skräp". Runt -80 ev -81 i Hudiksvall, race of course [img]<<GRAEMLIN_URL>>/smile.gif[/img] kan det vara Lars-Inges chevelle? ![]() Race time. ![]() vass gatbil [img]<<GRAEMLIN_URL>>/wink.gif[/img] ![]() My friend with his "pension fond" was alot of fun but now he cashed it for his retirement. En polare uppe i norr med sin pensions försäkring, tyvärr har han cashat in den numer ![]() Runt hammarstrand och även på sundsvalls strippen har ni säkert sett denna "sleeper" oxå en gammal kompis.. ![]() Innan han byggde en stroker motor var det en 340S motor med lite trix i ![]() Östersundare bör känna igen denna kärra [img]<<GRAEMLIN_URL>>/laugh.gif[/img] ![]() Kanske även denna ? ![]() The "girlsnatcher" goes to attac, but she disapeared down under. "Näcken i bergen" slår till, denna "fisk" slank dock ur greppet [img]<<GRAEMLIN_URL>>/laugh.gif[/img] ![]()